Aktuellt



Bazinga - I don´t care

13 januari 2010

Keine Ahnung

Alltså ikväll har jag inte heller någon aning vad jag ska skriva?

Har haft några dagar (igen) som varit mindre roliga. Men det har varit mycket inför begravningen som var igår.
Det blev en mycket fin sådan i lugnet i kapellet. Visst valde vi en enkel ceremoni men allt blev väldigt fint. Är så glad det är över. Nu dröjer det cirka två veckor innan vi får köra ner urnan till Österlen.

Var med Brodden och Tess på gym idag, även en sväng på Nova med de båda. Jag kanske gjorde bort mig lite, men det får man leva med. Men det var inte riktigt bara mitt fel.... Haha.

Nu ska jag, ja det vet jag faktiskt inte.
Vet bara att det blir gym imorgon igen och senare kommer inredarna hit för att hjälpa mig lite igen :D Denna gången är jag själv helt med på allt och inte lika anti som sist, hehe.

Där ser man, lite blev det att skriva ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar