Aktuellt



Bazinga - I don´t care

24 januari 2010

Körigt värre

Aldrig tidigare har jag egentligen varit såhär aktiv som jag plötsligt blivit. Tycker det händer något hela tiden, trots de stunder som är outhärdligt trista.

Sen jag skrev sist (vilket jag för stunden inte orkar kolla upp när det är) har jag nog gjort litegrann.
Veckan har väl inte varit den minst otursdrabbade kan man säga. För ett par dagar sedan gick något sönder på datorn vilket innebar att jag aldrig mer kommer kunna koppla en internetsladd till den... Vill inte gå in på hur jag reagerade, men det var inte roligt kan jag lova!
Fick ringt Bredbandsbolaget och vips så fungerade det trådlösa på datorn så jag kunde (och kan)numera använda mig av internet igen. Woho!
Inte nog med detta var jag utan hemtelefon i 3-4 dagar. Detta pga en felkoppling i dosan, som jag själv pelat på. Haha, men nu fungerar den.
En tredje sak som hände, nej detta tar aldrig slut, var att strömsladden till datorn gick sönder. Och har man redan ett mycket kasst batteri på den betyder det att man inte mer kan använda den. Så efter många om och med tiggde jag skjuts av Brodden för att se om jag hittade antingen en ny dator (!) eller en ny sladd. Hittade efter en stund en universalsladd för 1199kr.................. Säger inte mer.

Har blivit fyra besök på gymmet i veckan. Vi verkar klara vårt mål, har hållt det en hel vecka nu haha. Känns faktiskt skönare att vara igång fler gånger, kanske inte gör så mycket varje gång men åtminstone något.
Blev lite mer åt motionshållet och hålla igång hela kroppen idag. Ska försöka göra det lite mer för det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar