Aktuellt



Bazinga - I don´t care

09 mars 2010

Grå, men rätt OK dag

Dagen började med att jag vaknade... Hm ja.

Innan 11 gick jag ner mot körskolan, tog en liten extrasväng för jag märkte att jag gick fortare än jag räknat med. Så det var skönt.
Fick nycklar och allt och satte i i bilen och ställde in säte, speglar och allt. Blåste i alkolåset som jag börjat få kläm på nu hehe. I början blåste jag så huvudet snurrade rundor, men det är bara att ta det lugnt så går det.
Var ute på lite landsväg idag. Förra gången gick mindre bra men då hade jag en dålig dag med självförtroende långt nere vid fötterna. Idag blev jag godkänd och gjorde bara två mindre missar som jag själv var medveten om och fick inga motorstopp. Så ja, det gick väldigt bra idag och vi hade som vanligt roligt när vi va ute och körde.

Blev lite enkät, intervju och en annan uppgift gjort här hemma nu i eftermiddag. Jag och Brodden ställde upp för att hjälpa Grahl med en skoluppgift. Väldigt trevlig faktiskt. Tess ville också vara med så hon fick självklart ansluta till oss.

Ska strax iväg till mamma och äta middag. Är rätt bra på att bjuda in mig själv där emellanåt. Ska låna kamera att ta med imorgon till Jönköping för att eventuellt ta lite bilder.

Kom precis på att det är en bra tv-kväll ikväll. "Desperate Housewives" och "Cougar Town" står på schemat! Ja men hallå, även "Christine" börjar ju! Det gillar vi.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar