Aktuellt



Bazinga - I don´t care

18 mars 2010

Påväg tillbaka!

Det är som det är. Tror banne mig att jag hamnat i en kortare depression de senaste tre dagarna. Har sett mörkt på allt, inte varit världens trevligaste alla stunder.
Ikväll känner jag mig dock på bättre humör jämfört med tidigare dagar. Skönt!

Idag har jag spenderat ett antal timmar på kurs i Malmö. Var väldigt givande och mycket intressant sades. Kände man sig inte taggad tidigare så gör man det nu. Imorgon ska jag framföra mina tankar på jobb och försöka få mina planer att bli verklighet! Vilken skön känsla i kroppen man får när man vet att detta kommer bli bra.

För tillfället har jag fastnat totalt för en helt ny låt: "Telephone" med Lady Gaga & Beyonce. Vilket mästerverk!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar