Aktuellt



Bazinga - I don´t care

25 mars 2010

Vårvärme

Fick nästan en chock när jag gick till körskolan tidigare idag. Hade sett att det blåste lite så jag antog att det skulle vara kyligt. Så tog med vantar för säkerhetsskull, men när jag kommer ut möts jag av en värme som inte går att beskriva (jo det gör den, men ja).
Det har alltså varit en underbart varm och skön solig dag idag. Upp mot 15grader har det varit och ska tydligen fortsätta vara hela helgen! Hoppas detta håller i sig lääänge nu!

Körningen gick bra idag, med ett par mindre fel bara som det lätt kan bli. Men jag var nöjd när jag var klar.
Nu har jag snart avklarat steg 10 och har därefter endast stor landsväg, motorväg och halka kvar! Kan inte förstå att körkortet närmar sig med stormsteg nu, man blir ju bara mer taggad då.
Blev upphämtad direkt efter för färd mot gymmet. Gjorde lite mer än igår (vilket jag faktiskt fick träningsvärk efter??) så det kan man säga var bra, hehe.

Imorgon väntar en, för mig, stor dag. Jag hoppas och vill så mycket så det finns inte. Ser verkligen fram emot det även om jag är aningen nervös. Bättre att vara nervös än inte tror jag? Då blir det bara bra.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar