Aktuellt



Bazinga - I don´t care

31 maj 2010

Samtal

Körningen idag gick väldigt bra. Två små saker bara som egentligen inte är hela världen, men som jag ändå ska tänka på var väl det enda. Ja, det blev två motorstopp också. Men istället för att få panik som förr va det bara att vrida om nyckeln och köra vidare.
Så ja, det känns väldigt bra.
Fick gjort teori och har äntligen klarat den fas jag haft svårast för. Nu är det repetitionsfaserna kvar och läsa igenom böckerna så ska det säkert bli körkort så småningom.

För övrigt känner jag mig lite småkonstig. Tror det var igår jag plötsligt kände mig helt svag och orklös. Kanske är det någon sjukdom på G? Hoppas inte!
Idag är det också lite sisådär, för stunden. Men det går över igen.

Tänkte ringa polisen igen för att försöka få tag i pappas obduktionsrapport. Ringt i snart en timme. Men att dom är väldigt trevliga när man väl pratar med dom väger över.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar