Aktuellt



Bazinga - I don´t care

16 maj 2010

Skojsigt

Igår umgicks jag med den bästa trion - Brodden, Grahl & Tess. Vi började med en underbart god måltid på Danny´s Corner. Blev fläskfilé med pommes och bearneisesås för min del.
Efteråt bar det av till bowlingen. Första rundan var verkligen inte min, men hämtade upp mig lite under den andra...hehe. Men roligt är det att spela hursomhelst!

När vi spelat klart körde vi hem till mig och hann knappt sätta oss förrän vi åkte och handlade lite godis att knapra på till filmen, "American History X" som vi kikade på. Tycker den är lika bra varje gång.

Idag blev det en shoppingtur till Väla med Brodden. Det händer inte ofta att man känner man handlat för lite - idag var dock en sån dag! För oss båda, haha. Men är säkert nöjd med det vi fick.

Så tack för dessa två dagar till er alla.

Nu tänkte jag plugga lite körkortsteori, börjar ju som sagt dra ihop sig nu!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar