Aktuellt



Bazinga - I don´t care

11 juni 2010

Bra jobbat

Kom hem från körningen för en stund sedan. Gick väldigt bra idag. Det är fortfarande lite småmissar, men det ska väck. Visserligen är det bra att göra dessa missar nu så man verkligen tänker till och tar till sig detta och rättar till i nästa vecka. Man lär sig ju av sina misstag.
Det var ju uppehåll när jag cyklade ner, men när jag hade de sista 100 meterna kvar så började det spöregna så in i h-. Åh vad blöt jag var...

Vanligtvis brukar drycker och så man använder som är köpta i hälsobutiker eller på Apoteket smaka rent ut sagt skit. Men nu har jag börjat dricka något som ska hjälpa mig komma igång med något igen - och dom smakar Gudomligt! Gott, gott, gott!

Ska se om potatisen är bra, för isf blir det stekt nypotatis med ägg och bacon till middag.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar