Aktuellt



Bazinga - I don´t care

08 juli 2010

Paradiset

Imorgon är det fredag igen, jag kommer då har fullgjort min första vecka på Forum. Det kommer bli en hel del om detta nu ett tag i bloggen, trivs bättre än fisken i vattnet så det är inte så konstigt.
Ja nej det är verkligen helt fantastiskt detta, herrejisses alltså. Ja ni förstår att jag är glad va? Hah.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har vilat mig lite, ätit nu ikväll. Blev köttfärs och potatiskroketter. Man är ju inte alltid så mycket för att äta, speciellt när lägenheten är rena rama bastun om kvällarna. Men efter många om och men har jag beslutat mig för att hålla bakongdörren öppen nu ikväll för att få in lite svalare luft (trots risken för kryp och spindlar....).
Fick faktiskt ett ryck och körde upp till Forum i Helsingborg och handlade.

Nej nu tänkte jag äta lite efterrätt. Hittade någon intressant citronfromage av något slag vid bageriet. Såg mycket gott ut!

Må gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar