Aktuellt



Bazinga - I don´t care

12 september 2010

Jodå, jag lever

Tänker man efter så är det redan två veckor sen jag skrev sist. Men har sett att jag haft mina trogna besökare här trots allt.

Vad har jag då pysslat med de senaste veckorna?
Jag har faktiskt jobbat. Det har varit väldigt roligt, precis som det ska vara.

I helgen har det hänt lite saker. I fredags kom Brodden & Tess in till mig för att kika lite film. Jag minns bara att den var rena rama sömnpillret, haha.
Igår åkte vi alla till Väla för att shoppa lite. Men det blev inte så mycket för mig, en t-shirt och en såndär med huva (har glömt namnet). Var sugen på lite mer, men ja det blev ju som det blev med det..
Att äta var det lite svårare med. Fanns i stort sett ingen plats inne på mattorget, likaså på IKEA. Däremot fanns det plats på Max - men det tog en jäkla tid så vi var inte lite hungriga...
Efter maten fick jag den stora äran att springa iväg och hämta Broddens bil. Vill dock inte gå in på hur det gick... Huvudsaken är att jag kom fram helskinnad till de andra.

På kvällen kom Brodden in till mig och kikade film. Jag tyckte båda va bra, men ja.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar