Aktuellt



Bazinga - I don´t care

21 november 2010

Söndag 19:28 *beep*

Jahaja, då var det återigen söndag kväll. Tiden går verkligen fort.
Har inte hämtat mig riktigt efter fredagens show. Det var otroligt bra. Jag vill bara att det ska bli den dagen igen så man får återuppleva allt ännu en gång. Hoppas hon återvänder hit inom en inte allt för avlägsen framtid. Mäktigt och bra - precis som det ska vara!
Satt här för en stund sedan och lyssnade på ett par klipp på youtube. Satt och rös så bra det var... Varför går allt roligt över så fort? Än en gång, det var helt GAGAlet bra!

Fick veta att man hade en jättebillig tv på ElGiganten idag. Fick låna den stora bilen för att kunna få lite bättre plats till den. Menar, runt 5200 för en 50 tums plasma-tv från Panasonic? Hur galet billigt är inte det. Så jag lockade med mig Brodden lite hastigt och lustigt.
Väl på plats fanns inte just den, det fanns en för ungefär 400kr mer... Men det accepterade ju inte jag. Så det blev tyvärr ingen ny tv. Nu hemma ångrar jag mig dock. Typiskt mig!
Blev iallafall inhandlat ett par nya byxor och en ny tröja istället. Dyrt även det men ibland så måste man, haha.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar