Aktuellt



Bazinga - I don´t care

21 december 2010

Frustrerande

Okej, jag ska inte ljuga att jag varit lite anti när andra skrivit om att folk kör som mesar på motrovägen under vintern. Men nu kan jag inget annat än instämma.
Imorse fick jag ett ärende till Helsingborg som var jobbrelaterat, självklart ville man inte bli borta för länge. Men hur lätt var det att ta sig dit? Folk låg i 70-80 i stort sett hela vägen från Landskrona. Vägarna var faktiskt bara och fina. Att man låg i dessa lägre hastigheter i ALLA körfält gjorde inte saken bättre. Ibland undrar man.
Självklart är jag för att man ska köra försiktigt, men när det faktiskt är bra väglag...

Hursomhelst har jag varit och köpt födelsedagspresent idag till ena brorsdottern som fyller år på söndag. Imorgon eller torsdag eller något tänker jag inhandla julklapparna. Även om jag skulle gjort det i lördags när jag var iväg med Brodden. Stackarn var så trött på mig... haha.

Nu är klockan faktiskt redan 21.55. Bara två timmar lite drygt till "Big Bang Theory" börjar på femman. Varför ska det visas så sent?

Må gott.

2 kommentarer:

  1. Jag är oxå ett STORT fan av The Big Bang Theory! Och precis, varför måste det sändas så sent? För man brukar ju alltid missa omgången vid kl 18:00... Kram

    SvaraRadera
  2. Det har ju pratats om filmvkäll, varför inte en Big Bang-kväll en dag vi kan? Roligt höra :D Sant, jag missar också eller glömmer bort... KRAM

    SvaraRadera