Aktuellt



Bazinga - I don´t care

04 februari 2011

Melodifestivalen del 1

Råkade skruva in på P4 i bilen innan och fick höra klipp från låtarna som ska vara med och tävla imorgon. Jag måste verkligen säga att jag är grymt imponerad. Har bara hört 1 minut av låtarna men har redan mina favoriter;
Dilba, Swingfly, JENNY SILVER, Le Kid, Rasmus Wiberg och lite Danny trots att han är väldigt wannabe Alcazar - Stay the night.

Herregud vad bra detta kommer att bli. Anledningen att jag skrev ett namn i stora bokstäver är för att det var den enda låten som fått mig att rysa. Vidare till final SKA Jenny Silver och Danny gå. Fan ta alla er som inte röstar på henne. Andra chansen kan vi skicka Dilba och Le Kid till.

Åh nu är jag helt igång på detta haha. Älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar