Aktuellt



Bazinga - I don´t care

08 mars 2011

Snabbuppdatering

Känner att det var några dagar sen jag skrev något av visst "intresse" här.

Sitter här hemma med datorn i knäet, klockan är 08:54 och jag är vaken på min lediga dag. Varför undar ni säkert? Det är så att jag ska iväg till doktorn. Ska strax bege mig till bussen och sen även tåget mot Lund. Där får vi se hur det går med det hela. Antingen ser det bra ut eller så gör det inte det. Brukar väl i och för sig vara så?

På torsdag har jag inbokat sånhär 100 milsservice på bilen. Är uppe i cirka 126 nu så jag har överskridit litegrann, men det har dom sagt till mig var ok. Så hoppas f-n att dom inte säger något. Men det hade inte förvånat mig med tanke på "materialkostnaden" som jag tydligen ska stå för på 868kr....



Nej nu måste jag borsta tänderna och sen bege mig!



Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar