Aktuellt



Bazinga - I don´t care

20 mars 2011

Vaniljkesella

Vilken helg, vilken helg.

Av någon anledning har jag mått otroligt bra. Igår var jag på ett så strålande humör att jag blev rädd för mig själv, haha. Kan det vara solen? Kan det vara all frukt jag proppat i mig under tre dagar? Eller är det för att jag släppt en massa och inte bryr mig som jag gjort innan? Eller är det en kombo? Känns det lönt med alla dessa frågor? Nej....



If you think I´m coming back don´t hold your breath



Var inne på min Spotify igår och oj vad många nya låtar jag lagt till. Nya är dom kanske inte på det sättet, men för min lista var dom nya. Mestadels Madonna (vad annars?) och Kylie Minogue men även annat jag blivit tipsad om! Nu har jag helt klart utan någon som helst tvekan världens bästa lista!



Vill bara avsluta med en sak - jag älskar farthållare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar