Aktuellt



Bazinga - I don´t care

06 december 2009

Hemska tanter

Kan inte säga annat än att det var skitsvårt att somna inatt. Tyckte jag låg där och blunda och blunda men inget hände. Så man var väl inte den piggaste när mobillarmet ringde imorse, hehe.
Hade även ett missat samtal så jag trodde att dom ringt från jobb för att jag försovit mig...

Annars har dagen varit lugn. Jobbet har gått lugnt till, men lite mer hände det strax efter att jag slutat. Bland det värsta som finns är sura gamla tanter! Hoppas hon hörde allt jag sa.

Imorgon blir det återigen körlektion. Ska försöka boka in ett par till när jag ändå är därnere. Försöka köra så mycket som möjligt nu innan jul -/nyårshelgerna kommer.
Var ute med mamma ett tag igår. Fantastiskt roligt! Kan inte förstå att jag inte velat ha körkort innan...

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar