Aktuellt



Bazinga - I don´t care

07 december 2009

Klimat och måndag

Började dagen med att sova länge, för länge nästan. Blev sen en dusch och iväg till körskolan. Körlektionen gick helt okej, men att krypköra är inte lika lätt som det låter. Får fortsätta träna lite på det hemma så jag kommer vidare och inte blir kvar här. Körde lite slalom och i något som skulle likna en 8... Hah, ja hur den åttan såg ut låter jag helst vara osagt.

Har hunnit med ett besök på gymmet. Gjorde litegrann men inte för mycket för jag hade ingen ork, armarna darrade och jag blev väldigt yr. Hann hem och åt två mackor och satte mig i soffan ett tag.
Hade nyss storebror här snabbt. Han hämtade min "gamla" tv-bänk som dom behövde. Skönt att den kommer till användning.
Var även inne om på Netto...kändes väl inte riktigt bra men till mitt försvar köpte jag inget hehe.

Om ett par minuter ska jag iväg till mamma och äta pizza. Ringde nyss och beställde så ska hämta dom först. Gottigt värre! Får skylla på Brodden som fick mig sugen på det...höhö.

I Danmark pågår nu för full det ultimata klimatmötet. Någon som tror att det leder till något? Hade verkligen hoppats det, men som det ser ut nu lär det bli ett fiasko. Men ska ändå fortsätta hoppas att man klubbar igenom något bra!

Nej, får väl iväg strax.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar