Aktuellt



Bazinga - I don´t care

25 februari 2010

Busy, busy

Både igår och idag har jag jobbat de längre passen. Igår blev det 9-18 och idag 10-18. Det var himla längesen sist, men oj så roligt det varit. Känner att jag fått gjort lite mer än vanligt och det känns bra i kroppen när man kommer hem och är sådär skönt trött. På måndag blir det ännu ett långpass som jag ser fram emot!

Känns som att jag är rätt fullbokad kommande månad. Vet inte om det är så eller om det bara är en känsla jag har. Även detta känns ju himla skönt.
Det är allt från läkar -och tandläkarbesök till Jönköping, och kurs i Malmö. Däremellan blir det vanligt jobb, körlektioner, ett och annat träningspass och sen får man väl se vad övrig tid spenderas med. Sen är det ju lite Melodifestival kvar ju! Herregud det får man bara inte missa eller glömma. På lördag ser jag den hos Jennie, nästa vecka vet jag inte än men har redan uppmärksammat Brodden så han vet (haha) och finaldagen tänkte jag ha här hemma hos mig.

Imorgon måste jag ta itu med den här förbannade ansökningen jag inte förstår mig på. Vill få den ur världen så man kan slappna av lite mer.

Nu verkar klockan ha blivit mycket. Har inte gjort annat än ingenting de senaste timmarna...

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar