Aktuellt



Bazinga - I don´t care

21 februari 2010

Tjolahopp tjolahej

Lite kort och gott om helgen kanske?

Igår lockade jag med Brodden till Väla en sväng. Jag skulle ju handla en del men det slutade med att det blev lite annat. Kanske är man världsbäst på att inte handla det man egentligen behöver?
Ångrade mig direkt när jag kom hem att jag inte köpt två tröjor som jag ville ha...
Hemma igen vilade jag mig och röjde undan litegrann inför kvällen.

Strax efter 18 kom mina gäster hit med pizza. Blev lite tv och vid 20 började kvällens höjdpunkt; Melodifestivalen!
Det var verkligen den bättre av deltävlingarna i år. Mycket bra musik med en mycket positiv skräll. Hade satsat pengar på lite artister men det smög sig. Blev inga pengar men det gör faktiskt inte så mycket när det blev bra ändå.

Hur denna dagen varit vill jag inte gå in på... Inte alls mycket att hurra för.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar