Aktuellt



Bazinga - I don´t care

03 februari 2010

Istid?

Okej, jag har alltid sagt att global uppvärmning finns trots att vi har fått denna vinter vi nu har. Men nu börjar även jag tvivla... Bort med all snö NU!

Har faktiskt varit duktig idag. Hade körlektion 11.15 som jag var något nervös inför (lite mindre än vanligt). Men det gick väldigt bra och allt satt liksom i huvudet nu. Gör framsteg utan att tänka på det själv! Riktigt roligt!
Har avslutat projekt badrum för en stund sen. Har skurat och tvättat lite och till min förvåning har jag ett vitt badkar och ett vitt handfat. Haha, nej så farligt var det inte men nu är det rent åtminstone.

Skulle egentligen varit nere i lägenheten nu på dan, men det fick bli på fredag istället...
Ska iallafall iväg på jobb nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar