Aktuellt



Bazinga - I don´t care

05 februari 2010

Ett steg närmre ett avslut

Blev nog mäkta irriterad imorse när mobilen började ringa. Kunde inte alls förstå varför den gjorde det, så jag stängde av. Somnade om...och snart började min väckarklocka ringa. Stängde av den...försökte somna om...insåg att jag behövde vakna för att börja jobba en timme senare!

Så som sagt har det blivit jobb i förmiddags, 7-14 för att vara exakt. Efteråt åkte jag ner till stan med min bror för att vi skulle träffa någon som skulle upp och kika om det fanns något intresse av att köpa något i pappas lägenhet. Detta tog knappt en halv minut och han fick inget med sig.. Hade inte förväntat mig det heller men snabbt gick det.
Tog med mig en rejäl bunta brev som jag gick igenom sen.
Fick samtal från begravningsbyrån att kremeringen nu är gjord och att jag kan kontakta kyrkan där han ska gravsättas för att bestämma tid. Så nu i eftermiddag/kväll har jag haft en skum känsla i kroppen. Har tänkt på hur mycket jag saknar honom. Vill hela tiden ringa och berätta hur allt är, som jag brukade göra. Men det går inte längre. Fy fan vad jag saknar min pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar