Aktuellt



Bazinga - I don´t care

24 maj 2010

Eurovision Song Contest 2010 - Semi 1

Som bekant är det ESC imorgon. Om jag har längtat? Eh JA!
Eftersom jag har lite tråkigt för stunden tänkte jag förmedla till mina läsare vilka låtar jag tycker ska gå till finalen på lördag. Är det skrivet i denna stil ska låten vidare, ok? Då kör vi!


1. Moldavien; Run Away
2. Ryssland; Lost And Forgotten
3. Estland; Siren
4. Slovakien; Horehronie
5. Finland; Työlki Ellää
6. Lettland; What For?
7. Serbien; Ovo Je Balkan
8. Bosnien; Thunder And Lightning
9. Polen; Legenda
10. Belgien; Me And My Guitar
11. Malta; My Dream
12. Albanien; It´s All About You
13. Grekland; OPA
14. Portugal; Há Dias Assim
15. Makedonien; Jas Ja Imam Silata
16. Vitryssland; Butterflies
17. Island; Je Ne Sais Quoi

Det blev visst bara 6 låtar, men det får duga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar