Aktuellt



Bazinga - I don´t care

24 maj 2010

Semester

Jahapp, idag började alltså min 2 veckor långa semester. Tänker ladda upp batterierna till minst 200% för att sedan jobba 4 veckor på mitt nuvarande jobb innan jag slutar och börjar på Forum.
Har fått schema idag för hela sommaren. Visst känns det nervöst, men ack så spännande och roligt det kommer bli!

Har en del inbokat i veckan faktiskt. Imorgon redan blir det bio med Brodden & Grahl och ESC efteråt. Ska även en sväng till Lund på förmiddagen, redan 9.25 ska jag vara där.

Sitter här med hörlurar i öronen och lyssnar på musik, bytte precis från en låt till en annan och fick höra mig själv skrika haha. Det är så svårt att inte sjunga med i låtarna ju? Sen att det inte alltid låter så bra är en annan femma, haha. Bara inte grannarna hör...

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar