Aktuellt



Bazinga - I don´t care

21 september 2010

Lite ljusare

Tänk vad lite sol kan göra. Man blir genast lite piggare och gladare. Och när man möts av leende på jobb gör det ju också sitt!
Hade världens otur idag. Tog nämligen bussen till jobb, och när jag nästan var framme så kom bussen - hela 2 minuter för tidigt? Hur i helskotta kan dom vara för tidiga? Man kan acceptera en liten försening, men inte förtidning...
Så jag gick till en hållplats innan och tog en annan buss därifrån, kallt som bara den var det trots 12 grader.

Har ju tabbat mig lite och har inte berättat om min helg. Fy på mig själv!
I fredags hade vi lite tv-kväll hemma hos Jennie. Skulle egentligen ut en sväng men av det bidde det inget, så vi kikade "Aladdin" istället. Mest till min och Jennies förtjusning skulle jag tro, haha.
Och i söndags blev det valvaka, även denna hemma hos Jennie. Jag och Brodden satt och retade oss på att det inte gick som vi ville - dvs den rätta vägen. Så det blev en hel del att smälta under natten och gårdagen.

Till helgen blir det bio eller liknande, hoppas jag?

Känner mig allmänt seg ikväll, ser ingen större lust till något. Så det får bli till att lägga sig snart och sooova så man är utvilad till imorgon.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar