Aktuellt



Bazinga - I don´t care

28 oktober 2010

Bra jobbat

Hm, det finns nog ett par stycken som känner till att jag säger jag vill så mycket och ska så mycket men aldrig tar tag i saker? Har iallafall tröttnat på det själv och faktiskt tagit tag i lite saker nu de senaste dagarna. Har som sagt beställt nytt golv till hallen och målning av köksluckorna.
Igår, eller ja i förrgår får jag nog säga, var jag och handlade färg till väggen som jag igår målade. Och oj vad jobbigt det var. Det kändes som ett gympass skulle kännas om man gjort något de gånger man varit där, haha.

Blev iallafall rätt nöjd. Får se närmre imorgon när där är lite bättre ljus hur det blev. När luckorna sen är färdiga har jag i stort sett bara ett rum kvar att göra vid - sovrummet.

Senare idag blir det jobb fram till sent. Blir säkerligen en bra dag. Ska bara se när jag börjar, minns inte om det är 12 eller 13. Ska hursomhelst gå upp senast 10. Man får ju passa på att ta sovmorgon då man kan ;)

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar