Aktuellt



Bazinga - I don´t care

30 oktober 2010

Vintertid

Har faktiskt inte skänkt en tanke på att det är dags att ställa tillbaka klockan. Det är självklart alltid välkommet att vrida tillbaka den en timme för att därmed få sovit en stund längre.
Det är därmed inte långt kvar till jul. Snart är det första advent, ja det dröjer väl några veckor till med dom går fort. Snart får man väl börja köpa hem lite julsaker så man får någorlunda mer jul här hemma än i fjol. Det var inte så mycket att hänga i en julgran kan man säga, haha.

Sitter här i vanlig ordning lyssnar på musik. Vem då undrar ni? Jo, Madonna - of course.
Bättre artist med mer känsla i rösten får man leta efter. Ja, överhuvudtaget större artist får man leta efter. Ingen kan någonsin få mig att ändra uppfattning om detta.

Om lite mindre än 3 veckor är det dags för Lady Gaga på Malmö Arena. Om jag säger att jag inte längtat efter detta det senaste halvåret så ljuger jag, och det vill jag inte. Så ja, jag har längtat otroligt mycket! Ska bli jätteroligt och säkerligen jättebra.

Får väl börja göra mig i ordning för jobb. Skönt man har det!

Btw, nästa helg blir det Saw 3D med Grahl! Herregud, det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det. Haha. Spännande kommer det bli hursomhelst.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar