Aktuellt



Bazinga - I don´t care

10 oktober 2010

Piggnat till

Som rubriken antyder har jag nog piggnat till lite nu. Åtminstone till humöret. Det har varit långt nere på botten idag, riktigt långt ner. Tro inte att jag försöker få folk att tycka synd om mig, för det gör jag inte själv. Men det är ju så vissa dagar, eller hur?
Men nu ikväll efter att ja fått lite mat i kroppen så har det bidragit till att man piggats upp en aning. Inte helt fel!

Sitter och pratar lite tatuering med min bror nu, över msn. Han ska få sin andra om ett par veckor och återigen är jag väldigt intresserad av en själv. Vet dock inte var och vad. Men samtidit vill jag inte?
Som jag gjorde klart för honom beror min tveksamhet lite på att jag ju har problem med mina armar. Har ju enorma muskler som bara växer liksom och blir större. Då töjs ju en eventuell tatuering ut, eller hur? Alla förstår säkert inte vilket problem det innebär att vara så muskulös.


Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar