Aktuellt



Bazinga - I don´t care

12 oktober 2010

Warum ist die Banane krum?

Den frågan kan man ju faktiskt ställa sig - om man vill.

Vill säga att jag faktiskt är nöjd med min dator. Ska bara vänja mig vid Windows 7 så ska det nog gå alldeles utmärkt. Är väldigt tacksam för att precis allting redan var installerat på den. Har aldrig förr varit med om något liknande. Det brukar ju sluta med att man vill slita av sig allt hår när allt ska installeras...
Ska även försöka programmera in i mitt hjärnkontor att den är bredare än min gamla, med siffertangenter längst till höger precis som på ett "vanligt" tangentbord. Me like!

Blev ett kort arbetspass idag, 1130-1530 närmare bestämt. Brukar lite på skämt säga att dessa dagar tar musten ur en för dom är så otroligt långa. Skämtet brukar gå hem, hos mig. Haha, ja jag är lite småtråkig ibland.
Vaknade vid tjugo över 8 imorse av att ett nollåtta nummer ringde på mobilen. Svarade så var det en dryg gubbe som frågade "är Pelle där?". För femtonde gången är det numret inte till någon Pelle. Inte heller är jag en elektrikerfirma som faktiskt flera stycken ringt mig om?! Eller om det var något elbolag. Förstår inte att så många fått mitt nummer till det? För när dom läser upp det från sina lappar så är det verkligen mitt. Antingen har dom fått fel för sig eller så är där någon som driver med dom.... hoppas på det första.

Ikväll är det en väldigt bra tvkväll. Den inleds med Paradise Hotel 19.30 och slutar först 22.55! Hösten är ju bra på så sätt.

Nej nu ser jag att Desperate Housewives fortsätter. Då vill jag inte sitta här och skriva mer.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar