Aktuellt



Bazinga - I don´t care

10 november 2010

Film

Såhär mitt i natten (nästan) tänkte jag kika lite film. Kommer inte till skott tidigare nämligen. Idag får det bli musikalfilm - "Fantomen på operan". Tycker faktiskt den är väldigt bra.

Under dagen har jag hunnit med ett besök på Väla. Grahl gjorde mig sällskap dit. Vi handlade båda (kors i taket) och jag ångrade mig självklart efteråt, haha. Men tycker jag fick tag i bra kläder iallafall! Det är ju huvudsaken.
Var även inne om nya ElGiganten. Det var stort ja. Och det verkade hyffsat billigt. Kanske bara är nu i början men man kan ju hoppas dom förblir det.

Imorgon är det återigen jobb ett par timmar för att sen vara ledig på fredag. Jobbar lite i helgen och sen är det ny vecka igen. Nästa fredag kommer bli den bästa fredagen på länge - då är det äntligen dags GAGA OH LALA.

Satt här nu ikväll för en stund sedan och kikade/lyssnade på en massa Madonna-klipp på youtube. Ni som känner mig vet att hon är min Gudinna, och ni som inte gör det vet det från och med nu. Det är så mycket känsla i hennes röst och hennes låtar säger så mycket om man bara ger sig tid att lyssna. Och framträdandena ska man inte prata om - det är verkligen i världsklass enligt mig!
Vill tillbaka till den 8e augusti 2009, på Ullevi. Det var en kväll jag aldrig kommer glömma.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar