Aktuellt



Bazinga - I don´t care

05 december 2010

What a helg

Har för ovanlighetens skull haft en väldigt bra helg.
Den inleddes med ett arbetspass på 12 timmar i fredags. Jag ljuger om jag säger att jag var pigg, för det var jag inte. Haha. Men trivs man så bra som man gör så klarar man av allt.
Skyndade iallafall hem och gjorde mig lite i ordning. Skulle efter inte så lång tid hämta upp några arbetskamrater för att åka ner i stan. Gick runt halva kvarteret för att inse att jag bara skulle till huset sidanom mitt haha.
Vi alla möttes upp utanför Basilika där vi skulle äta lite. Jag valde någon fläskfilé i gul currysås som jag brukar äta och som var jättegott. Nallade faktiskt även lite friterat från en annan tallrik.

Efter maten bar det av först till SIr Henrys och sedan Tycho.
Jag vill bara säg att jag hade väldigt trevligt och roligt med dessa härliga människor. Ser redan fram emot nästa gång! Och fler gånger lär det bli.

Och igår var jag bjuden på middag hemma hos mamma. Det var väl också trevligt och gott. Blev lite trött mot slutet och åkte hem. Men väl hemma hade jag jättetråkigt...i vanlig ordning. Satt och pratade lite med Summe på chatten och vips så körde jag hem till henne.
Satt och pratade och hade roligt!

Så med andra ord hade jag en mycket bra helg! Fler såna tack.

Må gott.

2 kommentarer:

  1. Låter helt underbart :) Önskar dig fler sådana helger, det är sånt man kan leva på länge! Kram

    SvaraRadera