Aktuellt



Bazinga - I don´t care

11 november 2009

Dagen kom trots allt

Jag känner egentligen inte för att blogga, men måste ändå.
Har väl egentligen inte så mycket att berätta mer än att jag tagit vaccinet, och varit på teorikurs - så nu kan jag allt om bilen! Framförallt sådant som har med "under motorhuven" att göra. Så ask away...

Nu äter jag lasagnette för tredje (och sista) dagen på rad. Det var väldigt gott men kan samtidigt bli en liiiten aning tjatigt i längden.
Men vad vore en blogg utan lite gnäll? Det ni!

Fick brev idag, såg att ett var från Länsstyrelsen och tänkte "jaaaa, körtillståndet - äntligen". Men tji fick jag... Visade sig att dom skickat hem halva hälsodeklarationen för att jag glömt kryssa i TVÅ små rutor... Herregud! Så har fått skicka in det igen med förhoppning om att det går relativt fort innan jag får slutligt besked!

Nu får det vara slut. Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar