Aktuellt



Bazinga - I don´t care

10 november 2009

Höstdepp

När det ringde på dörren strax efter 9 imorse rusade jag upp från sängen för att se vem det kunde vara. Såg två män stå där utanför med en spis, så det blev en snabb påklädning för att öppna. Tog inte många minuter förrän den nya var installerad och klar! Perfekt!

Som bekant velar jag fram och tillbaka som en galning. För en stund sedan var jag mer än 100 på att göra det, men nu är det snarare 50/50... Tänkte att kanske ge det en chans imorgon.

Skrev och gnällde om att mitt internet hänger sig för jämnan. Fick svar idag och det verkar som att min dosa där allt är inkopplat har någon typ av problem som dom inte lyckats lösa än... Men det ska skickas en ny till mig tack och lov så får man hoppas att problemen slutar.
Var lite irriterande innan när man efter 26 minuter suttit i telefonkö (men ännu inte kommit fram) och samtalet bryts...

Om en stund bär det av till jobb, imorgon gör jag kanske det och på torsdag fick jag svika Brodden med gymmandet för att passa mina brorsdöttrar istället.

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar