Aktuellt



Bazinga - I don´t care

08 november 2009

Helgen

Har som bekant varit hemma, sjukskriven, några dagar nu pga en rätt löjlig sak. Men bättre det än att man stöter till i onödan och allt blir skit igen.. Men på tisdag eller onsdag är jag tillbaka i arbetslivet!

Varför skriver jag nu tisdag eller onsdag? Sånt borde jag liksom ha
koll på tycker man?
Det är så att jag fick inbjudan till vaccinering tidigare i veckan, denna sker på tisdag. Har varit 100% anti detta tidigare då man inte jättegärna låter sig injiceras med ett oprövat medel som innehåller en massa skit.
Men efter lite prat med olika folk under fredagen så bestämde jag mig för att trots allt a sprutan. Men velig som man är (ja jag är velig om nu inte alla visste...) så har jag under helgen gått och funderat på vad som kan hända om man tar sprutan; nervskador vilket kan leda till tillfällig förlamning eller döden... Idag läste jag på en första sida i kvällsposten om en liten pojke som hamnat i koma efter sprutan?
Samtidigt som jag inte vill ta sprutan vill jag ju inte jättegärna risker att bli sjuk i flunsan? Åh vad detta är svårt...

Helgen har varit väldigt trevlig hur som helst. Senast för ett par timmar sen hade jag mina inredare på besök och har fått satt upp två hyllor med tillhörande lampor och tavlor. Hur bra är inte det? Långt om länge börjar det arta sig här hemma. Nästa projekt - hallen!

Imorgon bär det av till sköterskan på förmiddagen igen, ska även ringa och sen återstår det att se vad som händer...

Må gott!

1 kommentar: