Aktuellt



Bazinga - I don´t care

03 januari 2010

Kvällen

Förra inlägget skrev jag bara för att....hm ja jag vet inte riktigt. Brodden sa det så jag gjorde det helt enkelt!

Tidigare idag var jag som sagt uppe i lägenheten.
Nu på eftermiddan/kvällen blev det jobb för hela slanten. Fick även inbokat en filmkväll efter jobb med Brodden och Grahl som nyss åkt hem igen.
Skoj faktiskt, har varit på relativt bra humör idag och är inte så farligt trött. Blev lite glass och fruktcoktail, cola och lite godis. Det är trots allt lördag! Eller ja, det va lördag nu är det söndag men ja ni förstår.

Vad om händer senare idag beror nog helt och hållet på när jag vaknar. Kan hoppas att jag inte vaknar alldeles försent, för sånt gillas inte! Men risken är för stor för har börjat lägga mig alldeles på tok försent de senaste kvällarna...
En sak är säker. Jobb blir det iallafall imorgon eftermiddag igen.

På måndag blir jag barnvakt några timmar så sitter redan och försöker hitta på något skoj vi kan hitta på. Ena brorsdottern som kommer hit. Skoj!

Nej nu får det vara färdigt med bloggandet för denna stund. Återkommer när jag känner för det.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar