Aktuellt



Bazinga - I don´t care

09 januari 2010

Trött, trött, trött

Det är riktigt, riktigt illa att jag inte fick sovit tillräckligt föregående natt.
Kom i säng och fick se klart "Hairspray" sent, och lyckades därför inte somna förrän 1.30 - 2. Det var inte populärt när alarmen började ringa 6 imorse då. Klart snoozade jag en halvtimme innan ja gjorde mig klar och gick till jobb i isande kyla. Säga att det var omänskligt kallt är väl att underdriva...

7 timmar blev det på jobb. Fick en del gjort och när jag slutade stod Brodden utanför och väntade på mig snällt. Åkte iväg till Väla där det inte (!!!) inhandlades något från min sida. Blev iallafall lite mat då vi båda var hungriga. Och det var ju gott....
Gick en sväng till och innan vi lämnade själva Välacentret blev det dyr (men mycket god) fika.
Trodde att elektronikbutikerna hade öppet till 18, men dom hade redan stängt 17 så det smög sig tyvärr.

Att jag inte köpte den där tröjan på MQ ändå. Den kostade bara 75 kronor. Ja ni läste helt rätt! Ångrar mig kanske lite nu, eller nej, eller jo, eller jag vet inte...

Fick inte tag i någon bra sida med snygga mallar till bloggen. Finns det någon som vet var man kan få tag på det? Säg gärna ifrån i sådana fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar