Aktuellt



Bazinga - I don´t care

15 februari 2010

Dagarna går

Nu är det hela två dagar sen jag sist skrivit något.

Har varit lätt irriterad, eller ja ganska irriterad idag. Blir så trött på vissas sätt ibland. Alltid kan jag inte hålla tyst utan säger ifrån utan att egentligen tänka efter.
Känner på mig att det har blivit för mycket, jag orkar inte med mer bara. Därför säger jag saker som jag kanske inte ska säga.

Vill inte dra upp för mycket tråkigheter så därför byter jag ämne mitt i allt.

Fick gymmat lite idag, med betoning på lite...hehe. Igår var jag nog mer positivt inställd till det än idag. Men något litet blev iallafall gjort, haha.
Imorgon har jag körskola och läkarbesök inbokat.

Nu får jag nog se lite tv och sen bädda ner mig!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar