Aktuellt



Bazinga - I don´t care

18 februari 2010

Efter alla omständigheter

så mår jag faktiskt rätt bra. För någon stund sedan var jag på ett strålande humör - vilket jag inte varit på jag vet inte hur länge.
Men nu sitter jag bara och är väldigt, väldigt trött igen och har huvudvärk.
Fick en ny dryck med koffein jag drack före körlektionen i eftermiddags mest för att se om den hjälpte mot min trötthet, och döm till min förvåning...det gjorde den!
Blev så pigg så det var inte sant. Kanske hjälpte det till lite vilket resulterade i en väldigt rolig lektion. Tycker att jag kommer väldigt bra överens med min körlärare och har väldigt roligt. Har kört med alla där och alla är suveräna! Men här är det något speciellt. Det gör det genast väldigt lättare.

För övrigt har jag fått tid till tandläkaren, och till örat (igen) inbokat.

Nu får det räcka för denna gången med bloggen. Skriver mer igen när huvudet värker lite mindre.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar