Aktuellt



Bazinga - I don´t care

17 februari 2010

Ljus sökes

Så har pappa äntligen kommit hem igen. Hans sista vila blir nu intill sin egen pappa på Österlen, precis som han själv önskat.
Att hämta urnan var bland det värsta jag varit med om. Var skakig i hela kroppen, med bultande hjärta och illamående på detta. Fick den i en pappkartong som jag hade hos mig hela resan ner.
När väl urnsättningen ägde rum och vi stod där samlade fick jag lov att sänka ner den i marken. Nu i efterhand känns det fint att ha fått göra det.

Under eftermiddagen kom vi hem till stan igen och jag har inte gjort annat än att sitta i soffan och tittat på tv. Har varit (och är) overkligt trött så det är bara skönt att inte göra någonting.
Så det får jag nog fortsätta med resten av kvällen - bara vila.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar