Aktuellt



Bazinga - I don´t care

07 februari 2010

Långtråkig dag

Söndagar borde förbjudas och ersättas med en mindre meningslös dag. Det är alltid skönt att vila, men så mycket skönare om det vore en roligare dag!

Imorgon har jag att göra. Ringa och försöka boka tid för urnsättning, lämna in nycklar på HSB, växla pengar och övningsköra! Ja det var väl det, men ska försöka hinna med allt på förmiddan.

Igår jobbade jag på förmiddan och på kvällen fick jag besök av Brodden & Grahl, lagom till Melodifestivalen. Orkar inte dra upp allt om den för då lär jag aldrig kunna skriva klart, hehe. Hursomhelst tyckte jag att Salem al Fakir var kvällens bästa. Gillar inte honom i vanliga fall så detta va en väldig överraskning.
Spelade även lite PS3-spel efteråt som Grahl hade med sig. Jag är inte mycket för pang pang eller liknande, men ärligt talat blev jag lite förtjust i just detta ändå! Det måste vi spela igen?
Såg film senare på kvällen, förutom Per-Arne som somnade. Tyckte den va lite läskig emellanåt när man hoppade till. Blev dock själv väääldigt trött frammåt slutet.

Har även konstaterat att det bara blivit ett gymbesök i veckan som varit. Men det har varit annat man varit upptagen med och väderlaget har ju också ställt till det... Hehe. Men nu banne mig ska det bli andra bullar kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar