Aktuellt



Bazinga - I don´t care

27 juni 2010

Fin dag

Måste säga att jag faktiskt haft en himla trevlig och bra dag idag. Tog mig i kragen och körde ut till kolonin där bla mamma var. La mig ner på en filt på gräset och solade lite för att försöka få färg bak på benen. Hur mysigt som helst.
Sen hade jag inte någon direkt ro i kroppen så jag körde iväg och handlade lite fika till oss alla. Så det blev att sitta med hela "familjen" sen på grannverandan och fika och prata. Mysigt!

Annars har det blivit lite mer solande och har hjälpt till att bygga kolonin. Eller ja, jag har spikat haha. Men tyckte det var väldigt roligt!
Så nu känns det på benen att dom varit exponerade i solen (heter det ens exponerade?), för det svider satan. Får hoppas det blir någon färg också.

En sak som är säker, jag saknar kolonilivet! Vara ute hela dagarna och bara må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar