Aktuellt



Bazinga - I don´t care

01 juli 2010

Miles Away

4 dagar kvar - kan knappt tro det.
Satt precis och kikade lite till på schemat för sommaren. Ser jättebra ut. Utbildning, träning och allt som hör till kommer sommaren bestå av, underbart!

Var iväg på jobb idag för en liten avskedssammankomst. Vi tre som slutar bjöd på smörgåstårta. Fick även varsin present bestående av ett jättefint kort, en jättefin lykta samt små fina stenar till denna. Någon måste ha läst mina tankar, att jag ville ha en sån till balkongen? Blev iallafall väldigt glad. Tack!

Hann även med att sola ett slag ute i kollo i värmen som kommit åter idag. Blir faktiskt ännu mer solning imorgon minsann. Det är inte helt fel faktiskt! Bara funderar på om man skulle köpt kräm och smort in sig med innan... eller vänta till att smörja in sig med "eftersmörjan"? Hmm, väntar nog till efter haha. Så gnäller jag får jag skylla mig själv.

Börjar faktiskt må väldigt illa nu. Får dricka lite så går det kanske över? Ja, det gör det!
Blev plötsligt sugen på en av mina vaniljdrinkar. Måste nästan ta en sån bara för det.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar