Aktuellt



Bazinga - I don´t care

30 juni 2010

Nyttig som bara den

Idag känner jag att gjort väldigt mycket nytta.
Steg upp vid halv 7, duschade och gjorde mig klar för att köra till jobb lite innan 8. Hann sitta med och prata lite med arbetskamraterna innan öppning.
Har varit dåligt med det de senaste veckorna då jag knappt jobbat.

Så det blev hursomhelst tre timmars arbete idag för min del. Fick gjort en del nytta och som sagt även fått prata lite med alla. Inser nu hur mycket man kommer sakna folket där.

För en stund sedan kom jag hem efter att ha varit och lämnat Volvon (som jag kommer sörja ett par dagar nu) och hämtat Skodan som jag istället ska ha. Visserligen är det skönt med Skodan då man sitter högre upp och har lite mer plats mellan ben och ratt bla.

Igårkväll efter velande (mestadels från min sida) lockade jag in Brodden på en promenix. Blev lite över en timme total, varav de första 40 minuterna var rätt trevliga - haha.
Sen stötte vi ju på två typer varav den ena är politiker här i stan, alltså jag har fortfarande inte hämtat mig från denna upplevelsen?? Haha, blev minst sagt chockad.

Nu ska ja göra mig klar igen iallafall och köra och plocka upp Brodden för vidare färd mot Väla!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar