Aktuellt



Bazinga - I don´t care

01 oktober 2010

Irriterande

Finns inget mer irriterande än att ha bilar rätt i häcken när man kör. Visst frestar det att köra lite fortare, men jag är en som tänker hålla hastigheterna trots det.
Tänk om man plötsligt måste bromsa? Ja då får man en ovälkommen gäst i häcken. Oj vad den meningen kan misstolkas, eller det var bara jag? Haha. Få nu inte fel tankar om mig bara... är bara trött.

Har varit och tittat på bilar idag. Stod och dregglade lite smått vid en XC60 - som vanligt. Alltså jag hade kunnat göra vad som helst för en sån. Men det känns som att jag mer eller mindre bestämt mig för vilken bil jag vill ha. Nu återstår bara att hitta en bra sådan till ett vettigt pris och ett besök på banken innan jag slår till.

Inom en snar framtid kanske lite varmare höstkläder skulle införskaffats. Käns som det börjar bli dags för det nu. Man får se det från den ljusa sidan, vi går ju mot sommaren!

Må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar