Aktuellt



Bazinga - I don´t care

31 oktober 2010

Glücklich

Vad är det frågan om?
Jag är på gott humör idag!? Det var längesen jag kände sån här lycka och glädje helt utan anledning.

Kanske är det för vintertiden? Fick ju sovit en timme längre idag. Ställde dock inga klockor mest för jag inte kom ihåg huruvida dom vred om sig själva. Så när jag vaknade sådär efter 10 låg jag kvar ett tag till för att klockan kunde ju faktiskt vara lite efter 9 egentligen.
Gick upp trots allt strax vid halv 11 och mycket kikade på texttv vad klockan var. Och mycket riktigt hade klockorna vridit tillbaka sig själva. Teknik är bra ibland!

Om två timmar ska jag jobba. Blir ett kort pass idag på 4 timmar, men det är bara underbart. Herregud ja jag trivs så bra så det är inte sant!

Nej nu får jag, hm ja jag vet inte riktigt.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar