Aktuellt



Bazinga - I don´t care

06 november 2010

Leeeedig

Ja då var det min lediga helg igen. Det går så fort tycker jag. Inte bara helgen utan dagarna fram till just dessa helger.

Jobbade ett långt pass igår, 9-19. Fick sån otrolig hjälp så jag blev glad som jag vet inte vad. Dagen var som vanligt bra på jobb. Man hade att göra hela tiden, vilket ju är precis som det ska vara!
Efteråt körde jag hem lite fort och rymde undan. Blev även inringd som taxi lite fort och självklart ställde man upp. Strax efter jag kom hem så kom häljarparna hit. Kikade lite Idol och så.
Sen tog jag fram lite lasagnette och åt middag vid midnatt - det var gååått!

Nu har nedräkningen börjat på allvar. Jag ser fram emot det flest av alla. Idag är det alltså bara 13 dagar kvar till Lady Gaga. Det kommer allt bli en häftig upplevelse.

Läste en rätt otäck artikel innan om Chrons sjukdom. Var om en kvinna som i stort sett inte kunnat/kunde äta fast föda utan hon hade levt på flytande föda i flera år. Hon hade tvingats genomgå 11 operationer och fick tillslut be doktorn om att få en påse på magen.
Om jag inte blir lite orolig då så ljuger jag. För orolig blev jag. Hoppas det inte kommer gå så långt med mig. Tror inte det för det upptäcktes i ett milt stadie så att säga och tabletterna sägs jag ju få slippa snart eventuellt - skönt! Men ja, skrämmande det här med alla diverse sjukdomar som finns.

Nog om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar