Aktuellt



Bazinga - I don´t care

03 november 2010

Novembertråk

Jag tycker faktiskt att November är en meningslös månad. På senaste år (vad jag minns) har det bara varit grått, regnigt och allmänt trist. Inte nog med det så är det ju kallt!
Så därför får man göra det bästa av det hela. Hade det inte varit för jobbet och alla bra människor där hade jag nog valt att gå i ide eller något.

Inte nog med det är det ju bio på lördag, som jag tidigare nämnt, med herr Grahl. Blir "Saw 3D" som jag nu ser mer fram emot efter att nyss ha sett trailern. Har faktiskt ett tag varit inne på att vilja se sånahär sjuka filmer. Skräck, rysare, riktigt läskiga filmer. Varför vet jag inte för jag blir så rädd.
När vi såg "Paranormal Activity" här hemma hos mig för något tag sedan hade jag två stycken sidan om mig som nästan somnade så tråkig dom tyckte den var. Själv satt jag och var riktigt rädd och vågade knappt ha mörkt här hemma sen på natten...

Men titta. "Efter regn kommer solsken".

må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar