Aktuellt



Bazinga - I don´t care

19 januari 2011

300

Helt otroligt vad det har blivit annorlunda nu. Jag vill bara verkligen ut och roa mig. Kan ju inte bärga mig riktigt. Blir inte bättre av att man sitter här och lyssnar på riktigt bra musik. Vad min bästa ovän än påstår är min musiksmak mycket bra. Nämner inga namn men du vet vem du är, haha. Kompis!

Tillagde en väldigt god version köttfärssås för en stund sen. Valde att pressa i vitlök denna gången som verkligen förgyller smakerna otroligt. Älskar vitlök. Hade kunnat äta det alltid.
Skulle gjort det redan i måndags men då somnade jag och orkade inte. Och igår valde jag korv med mos från Haralds. Där har jag faktiskt inte ätit på flera månader.
Vem vill egentligen läsa om min mat? Det kan man undra. Men skyll er själva. Här är det bara lite sådär ... allmänt.

Fick igår samtal angående hörapparaten. Att laga den kommer att gå på bara 450kr då det räcker att byta själva skalet på den. Vilken oerhörd lättnad det var. Stora skräcken hade varit att få köpa en helt ny. Det slipper jag ju nu. Har försäkring nu om något mer skulle hända vilket jag inte hoppas. Ska vara mer än försiktig med den nu när jag äntligen får använda den igen, troligtvis redan i slutet av veckan. Så nu behöver ni inte upprepa fler gånger... förlåt det får ni nog göra ändå haha.

Hade egentligen tänkt skriva ett kanoninlägg då detta var mitt 300e i ordningen på denna blogg. Men men, det kommer kanske... kanske inte!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar