Aktuellt



Bazinga - I don´t care

21 januari 2011

Fick väl ge mig tillslut

Nu är jag otroligt trött. Har haft ont i halsen i 3 veckor, snart är jag inne på min fjärde. Det är ett jäkla tjat från min sida självklart men det är jobbigt. Dumt av mig att jag inte lyssnar på vad andra säger jag ska göra bara.. haha. Ska ta en Strepsils senare för att se hur mycket det kan hjälpa.
Dagen idag har varit bra. Var iväg och fickade med lillebror på Maddes tidigare idag. Hade fått tips om deras bakade potatis så jag var tvungen att testa såklart. Och den får verkligen godkänt, för det var väldigt gott.

Var äntligen iväg och hämtade hörapparaten idag. Har lite ont i örat nu när jag inte haft den på ett tag så får ta och vänja mig igen. Men skönt att ha den lagad igen, och 450kr är ju faktiskt inte farligt. Hade som sagt räknat med betydligt mer.
Passade även på att köpa nya tabletter. Och tro det eller ej men dom har höjt priset på dom så dom går nu på hela 1221kr. Roligare hade man väl kunnat ha för dom pengarna. Räknade ut att det blir ungefär 5 kronor per tablett. DYRT!

Jobbade även ett par timmar ikväll, 17-22.30 närmare bestämt. Så nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och ska kanske äta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar