Aktuellt



Bazinga - I don´t care

10 januari 2011

Leeeeeeedig

Snörvlar och hostar och snörvlar lite till. Ja ungefär så ser min kväll ut idag. Jäkla sjuka som inte vill bryta ut ordentligt. Halsen gör ont precis hela tiden och har gjort det i ungefär en vecka. Näsan har börjat bli täppt vilket gör det väldigt mycket svårare att andas. Det är ju liksom inte lika roligt att andas genom munnen. Eller hur? Jobbigt att gapa hela tiden.
Fick trots allt ett litet glädjebesked innan idag. Eller ja, jag tog det som ett glädjebesked. Hörapparaten kan nog gå att fixas till en bra mycket billigare peng än om den behövde bytas ut. Man hade visst sett värre än min, phew. Så kanske det blir någon liten tusenlapp istället för många tusenlappar som jag räknat med - vilken lättnad! Så hjälp mig gärna att hålla tummarna till det att dom ringer mig om ett par dagar.

Var hemma om hos Summe en sväng i eftermiddags. Var nog inget större trevligt sällskap då jag var så trött att jag kunde somna stådendes. Men det va roligt att träffas en stund iallafall.
For iväg till jobb efteråt för att handla lite föda. Träffade ett par jobbekamrater där jag pratade med innan jag körde hem. Blev fläskfilé i någon form utan brunsås med ris till. Ja, det blev faktiskt gott!

Och vet ni vad? Har en lite spooky grej på G. Det är med skräckförtjusning jag ser fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar