Aktuellt



Bazinga - I don´t care

13 januari 2011

Långsnabb dag

Oj vilken lång dag det varit idag. Ställde upp att jobba ett längre pass idag, 10-22.30. Klart att man blev lite trött mellan varven men de tillfällen då jag fick i mig mat piggnade jag till och kunde köra på igen. Har varit en bra dag idag. Skämtat och haft mig med kollegor i vanlig ordning och jäklats lite med några, precis som man ska! Haha.
Äter faktiskt kvällsmat nu. Potatisgratäng och korv. Gott!

Får snart lägga mig tror jag. Är som sagt väldigt trött men måste ju se på tv. Får ju inte missa Big Bang Theory som börjar om drygt 20 minuter. Förjäkla rolig serie det där.

Var en mindre trevlig nyhet man fick efter att ha kommit hem ikväll, men tänker på er och vill att ni alla tar väl hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar